maandag 29 december 2014

De Zelfmaak-Tas!!!


De zelfmaak-tas gaan we vandaag afmaken!!
Dus in het nieuwe jaar hebben we een mooie nieuwe, maar vooral zelfgemaakte tas!!





De binnen-tas wordt aan de buiten-tas gezet.


We leggen de buiten-tas en binnen-tas op tafel, en schuiven ze, 
zo met de goede kanten op elkaar, in elkaar.


 Op deze manier, zetten we de rits en de banden tussen de binnen- en buiten- tas.



Dan zetten we het vast met spelden, en naaien dit helemaal rondom vast aan elkaar.


Door de binnen-tas, die aan de onderkant een stuk open is gelaten, 
keren we nu de tas naar de goede kant.


Dit ligt er nu voor je.
De opening van de binnen-tas dicht maken en naar binnen schuiven.

Nu alleen de gespen voor de banden nog aan de banden zetten.


De ene gesp van de korte band zet je er aan op deze manier.


De andere gesp schuif je aan de andere langere band, op deze manier.


Daarna schuif je de band door de andere gesp.


En zet je de band vast aan deze gesp.


Ennnnn.........

De Tas Is Klaar!!!

Gefeliciteerd!!



Dit was de laatste post over de zelfmaak-tas!
Ik vond het ontzettend leuk om dit te doen, en geprobeerd om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Ook wel weer heel veel geleerd van dit project, o.a. met het patroon digitaliseren.
En er gaat echt veel tijd in zitten om dit alles zo op papier en op de foto te krijgen.
Maar zo leuk, en het allerleukste vind ik natuurlijk de enthousiaste reactie's en de spontane hulp.


Echt Geweldig!!!

En zeer benieuwd ben ik, of de tas ook werkelijk gemaakt wordt door iemand!

Ik wens je jullie een hele fijne jaarwisseling!!!
En alle goeds voor 2015!!

Groetjes, Hennie




5 opmerkingen:

Gonny zei

Wauw, wat een werk is dat geweest.
Voor jou ook een goede jaarwisseling.

Groetjes, Gonny

janneke zei

Wat een geweldige blogs heb je gemaakt. Heel duidelijk en wat een werk heb je verzet. TOP!
Ik loop een klein beetje achter met de planning maar binnenkort zal ik je berichten over mijn tas.
Maar ik ben ook heel benieuwd naar andere tassen. Gaan we die nog zien?

Ook voor jou een hele fijne jaarwisseling en heel creatief 2015!

Salo zei

Hi Hennie, glad you like my blog ;)
Your Bags are also great!

Greetings from Salo

freubelmiep zei

Mooie tas Hennie en wat een duidelijke omschrijving heb je gemaakt. zo uitgebreide !

Corina zei

Je hebt er heel veel werk aan gehad maar hij is dan ook heel erg duidelijk heb hem nog niet gemaakt en zal nog wel ff duren voordat ik er tijd voor heb maar dat komt wel goed.

Jij en je gezin ook een goed en gezond 2015.

Corina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails