vrijdag 26 juni 2015

Ik ga op vakantie en neem mee:


Een 'knutsel' koffertje!
Hier gaan mijn freubel-spulletjes straks in als we op vakantie gaan.
Er zijn al vorderingen, het begint al op een koffertje te lijken.


De handvaten zijn gemaakt van de boorden van de spijkerbroeken.
De binnenkant is nog niet afgewerkt. 
(Ws wordt dat ook een 'vakantie' project...)


Aan de zijkanten nog extra vakjes gemaakt.
En in de deksel nog een extra vakje met rits.
Duidelijker foto's als deze heb ik nog niet, volgen nog...



Voor Gerrie heb ik de afgelopen tijd twee tassen gemaakt.
ze heeft ze op haar blog gezet.
Gerrie maakt zelf de prachtigste kaarten, zeepjes etc. echte kunstwerkjes maakt ze er van!

Afgelopen dagen was het bij ons langs de beek erg mooi:


Genieten, toch?


Fijn weekend!!

Groetjes, Hennie





2 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuk knutsel koffertje gaat dat worden, handig met zoveel vakjes.! Vrolijke voering ook. Leuk, dat je zoveel van een oude spijkerbroeken kunt gebruiken. Geniet maar lekker van de voorpret!
Groetjes, Cisca

Christine zei

Hey Hennie.
Wauw die tas.....koffer, das echt een handig ding, en weeral zo netjes afgewerkt.
Hoe ontwerp je het zeg.
Dat heb ik dus ook met mijn beren, ontwerp ze zelf al heb ik er al een hele poos niet een meer gemaakt.
Ik ben nu helemaal into the quilts.
Ik heb ook nog steeds veel succes met mijn spijkerbroektas ( jou ontwerp).
Hij gaat dagelijks mee naar mijn werk, past precies in mijn dashboard kastje en is super handig.
Alvast een fijne vakantie, en tot blogs
Knuffels Chrissie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails