vrijdag 5 juni 2015

'T Winkeltje!!





'T Winkeltje.

Zo'n leuk nieuws deze keer!! In ons dorp Markelo, zie:
hebben twee dames een winkeltje gestart met 
daarin allemaal handgemaakte of gepimpte spulletjes.

En Joehoee, die van mij staan ook in 'Twinkeltje!!


De bedoeling is dat op deze plek ook workshops gegeven kunnen worden.

Dit is mijn kast die ik gehuurd heb:


Het is in een pand die te koop staat, dus het is maar afwachten hoelang dit duurt.
Maar in ieder geval wordt nu goed gebruikt.
Afgelopen week de kast gevuld met de spulletjes en de andere creatievelingen hebben ook hun kast gevuld:
Er is van alles wat, van houtkunst, tot babyspullen en decoratie.





Afgelopen zaterdag naar Ladbergen geweest.
Zo gezellig, het hele dorpje viert dan feest en er is ook een creatieve markt, met voornamelijk beren.
Deze beer kwam ik tegen:


En hiervan dus een pakketje gekocht.
Ik kwam nog wel meer beren tegen, en ook hele mooie. Onder andere deze:


Het weer werkte nog wel redelijk mee, af en toe een bui.
maar over het algemeen mooi weer gehad.

En nu weer druk aan het freubelen!





Fijn weekend!!

Groetjes, Hennie



5 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuk idee om een leegstaand winkelpand te gebruiken! Jammer dat ik niet dichterbij woon. Veel succes met de verkoop!
War een dot van een beer, dat doet me eraan denken dat ik ook nog een pakketje heb liggen!
Groetjes, Cisca

Geckoboxes zei

Wat leuk en spannend dat je jouw spulletjes in de winkel kan zetten!

Studio Wien-art zei

Wow super leuk voor je...ook een droom van mij.
Mijn freubelzus en ik beginnen binnenkort ook met workshops...zo'n zin in!

Corina zei

Dat is een leuk idee voor een leeg winkelpand.
Hoop dat je veel dingen zal verkopen.
Jij ook een heel fijn weekend.

Corina

Unknown zei

Leuk zeg, je spullen in een "echte" winkel.
Hier zijn genoeg lege panden, zo kom ik op ideeën.
Een goede verkoop toegewenst.

groetjes,Marianne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails