zondag 13 september 2015

En toen was het al bijna Herftst......



Na een hele tijd niks gepost te hebben, 
vind ik het toch wel leuk om het bloggen weer op te pakken!
Het lijkt alsof de herfst weer begonnen is.



Volgende week zondag is er Koelefair in markelo.
Elk jaar doe ik hier aan mee met m'n eigen gemaakte spulletjes.
Meestal is het super gezellig, en heb er ook weer veel zin in!




Van alles gemaakt, dit gemaakt met de borduurmachine:

Afgelopen week (via marktplaats) een nieuw programma voor de borduurmodule erbij gekocht.
Bernina Embroidery Software 6 EditorPlus.
Zo da's een hele naam....
Kan er geloof ik ook heel veel mee....
Ben hier wel een tijdje zoet mee in iedergeval

Tijdens de cursus gisteren voor de borduurmachine dit gemaakt:

 En dit:


Dus het gaat de goede kant op....



Tussen de bedrijven door ook nog een herhalings cursus AED gedaan afgelopen week.
Heel nuttig, en hopen dat je het nooit overkomt. 
Maar mocht er eens wat gebeuren ben je er in ieder geval op voorbereid.

Dit kussen is nog gemaakt voor de koel-fair



En ik heb me toch leuke post gehad......
Maar daarover meer in mijn volgende post.....




Fijne zondag!!!

Groetjes, Hennie














4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Gezellig om post van je te zien. En je hebt leuke plannen, met die markt.
Succes en veel plezier.

Anoniem zei

Mooie spullen heb je gemaakt. Veel succes op de markt.
Ik ben benieuwd naar je volgende post, zal ik die dan maar even afwachten?

Ja, ik vind het ook al een beetje Herfst,hier regent het alweer.

Liefs Thea♥

Corina zei

Dat zijn leuke dingen die ik zo voorbij zie komen.
Alvast veel plezier op de fair, maar dat komt wel goed.
Hopen dat het mooi weer is.

Leuk hoor wat je allemaal kan maken op je borduurmachine ben benieuwd naar al het moois dat er onderuit zal gaan komen.

Corina

Cattinka zei

I like the way you use the postal bags!
KATRIN W.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails