vrijdag 21 juli 2017

PTT-Poef!


Afgelopen week(en) een poef gemaakt van PTT-stof!
Na heel wat denkwerk vooraf, hoe zet ik dit in elkaar,
kan ik door de stof komen met m'n machine? 
Het probleem was niet de dikte van de stof, maar ik wilde bij de bovenkant
 de dikke rand bewaren.
Het lukte het haast niet om dit onder het voetje door te krijgen.
Maar eens geprobeerd met mijn alleroudste machine die ik heb, 
maar ook geen succes.



Voor de foto is het wel leuk, maar dat was het dan ook......



Maar er moest natuurlijk wel een bovenkant in!
Toch maar weer mijn Pfaff  gepakt, en ja , hoor het is gelukt!

 En dit is de vulling:
Een verzameling lege flessen.


Met karton eromheen en daarom heen weer fiberfil en schuim er bovenop.


Dan een postzak, en nog 1, om de bovenkant en 
onderkant van te maken met dit als resultaat:


Deze week gaat de poef naar de nieuwe eigenaar!
Ben zo benieuwd wat 'ze er in het echt' van vind!



Wat een heerlijk weertje was het in het begin van de week!

Waar nu een trekker rijd, komt morgenavond een tent.....
Maar daarover volgende week meer.........


Fijn weekend!!


Groetjes, Hennie










2 opmerkingen:

Studio Wien-art zei

Wow!! Wat geweldig hoe je die poef hebt gemaakt... Met lege flessen, briljant!

Anoniem zei

Knap hoor! Ja, dat maken is geen probleem. Alleen om het onder je machine te krijgen. En dan ook nog een net stiksel!
Maar het is je gelukt!
Leuk!

Fijn weekend.

Groetjes Thea♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails