zondag 4 februari 2018

Klosjeskast!!

Zo leuk deze klosjeskast!! Hier wordt ik zo blij van........
Bijna 2,5 jaar tegenaan gekeken in het Winkeltje Markelo.
Toen er werd gepraat over sluiting van de winkel, dacht ik nu wordt het tijd om een bod uit te brengen op de klosjeskast, deze kast was nog van de eigenaar die hiervoor in Winkeltje Markelo een kledingwinkel had gehad.


Ze ging akkoord met het bod!! 
En zo kwam de kast terecht in mijn knutselkamer.
Eigenlijk was ik deze kast niet, nee, echt niet nodig....

Maar ja, zoo leuk.....

En zo'n zo'n kans kreeg ik natuurlijk nooit weer........
Zo mooi al die gekleurde klosjes bij elkaar in een kast, haast zonde om te gebruiken......


Genieten van de kast en ondertussen een beetje freubelen met stof,
wat wil je nog meer?

(Misschien herstellen van de griep die al meer dan 14 dagen bij ons door het huis waait....Arjan  zijn herstel wil maar niet vlotten, en ik ben zelf ook niet al te fit)
Maar ik geloof dat wij niet de enige zijn....



Dit is het etui geworden,

mijn pennen voor het handletteren kunnen er mooi in!
Nou ja, handletteren........een beetje schrijven en kleuren stelt niet zoveel voor,
maar leuk is het wel.







Even genoten van het zonnetje, deze week.

En ja hoor, de eerste sneeuwklokjes!


En ben weer met een nieuw project begonnen:



Een kleinere tas met een geborduurde wolf erop.
Deze wordt voor de handwerkbeurs over 2 weken.
Hoezo, heb je geen tas meer??

Ha, ha, vele maar niet een speciaal voor de handwerkbeurs...........
Pffffff alsof dat zou moeten, ach het is leuk om hieraan te werken.




Fijne week!!

Groetjes Hennie




6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig mooi hoor, zo'n klosjeskast! Alleen al voor de heb!! Ik begrijp je helemaal hoor!
En er passen ook iets grotere klossen in?
Lekker van genieten!

Fijne Zondag verder!

Oja, ik begin ook langzaam weer op te krabbelen van de griep!!

Geckoboxes zei

Ja zeg! Zo'n klosjeskast wil iedereen wel! Altijd de juiste kleur bij de hand! Heel erg leuk!

Corina zei

Gaaf hoor die klosjes kast en zo fijn nu grijp je nooit meer mis.
Leuke etui is het geworden ene handletteren is toch ook wel erg leuk onze overbuuf deed het ook.
Bij mij zag ik van de week week de eerste narcis boven de grond komen.

Groetjes Corina

Jolanda zei

Ga jij naar de handwerkbeurs als bezoeker of als exposant? En wanneer ga je dan. Ik zou het leuk vinden om je weer eens een keertje te ontmoeten. Ik ga donderdag 15 februari naar de handwerkbeurs in Zwolle. en dan sta ik bij mijn vriendin in de stand van Stitch en Zo. Misschien kun je me vinden?

Jolanda zei

Hoi Hennie. Grappig dat jij eigenlijk ook aan het werk bent op de handwerkbeurs. Ik weet niet of ik een van de andere dagen ga. Moet ook nog elders werken..... Ik wens jou veel plezier.

Jolanda zei

Ja Hennie de omslag voor het boekje heb ik met de hand geborduurd. Heel leuk om te doen. En er zullen er waarschijnlijk nog meer volgen. De beurs was erg leuk vandaag. Ik ben nog even bij het twentse modevakschool langs gelopen en het zag er leuk uit. Ik wens jou de komende dagen veel plezier op de beurs.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails