vrijdag 3 oktober 2014

Herfst.... bloemen...en borduursels.




Aan het borduren geweest op badstof, voor het eerst.
Best leuk geworden, toch?




Deze patroontjes kwam ik tegen, vooral de uiltjes zijn erg leuk.



Dit zijn de bloemen waar ik mee bezig ben...ik wordt alleen al blij van de stof!


Nu nog even op zoek naar een beetje tijd om het af te maken.
Als dit af is zal ik het showen




Herfst!!!!



Ha, ha je wilt niet weten hoe ik deze foto heb gemaakt.....
In ieder geval erg dicht bij de grond....




We zijn vorige week in Staphorst en Rouveen geweest.


Erg leuk om eens te zien, en mooie stofjes dat ze hadden.



Hierna nog even naar het stoffenspektakel geweest in Zwolle....
Teveel meegebracht.....paste niet op de foto....ha, ha.
Het was wel een super-gezellige dag!!


Fijn weekend!!!

Groetjes, Hennie



3 opmerkingen:

Mariette zei

Leuke foto's en je borduursels zijn erg mooi geworden!

Cattinka zei

I like your stitcheries, and your autumn decorations are very nice also.
KATRIN W.

Corina zei

Wat is dat mooi dat borduurwerk, en die bloemen wat een mooie kleuren daar word je vrolijk van.
De herfst begint nu echt te komen, ik zie het zo voor me hoe je ze op de foto hebt gezet. Hihi.

Fijne zondag.

Corina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails