zondag 12 december 2010

Feestweek

Deze week hadden we bijna elke dag wel een feestje! Wij waren12,5 jaar getrouwd, we hebben deze dag gevierd door met de jongens en onze ouders te gaan eten. Op zich niet zo bijzonder, maar het was wel erg gezellig!
Wat je dan allemaal meer eet dan anders! Je zit dan toch veel langer aan tafel en praat veel meer.
En.......(cadeautje) Leuk, leuk........
Arjan en ik gaan naar Nick en Simon! Dit lijkt me echt super! We gaan niet zo vaak naar een concert, en wij zijn ook geen echt fans, maar vinden het wel leuk om hier naar toe te gaan.



Een vriendin van mij was jarig, voor haar een paar mooie bloempotten met hyacinten erin gekocht, en ik heb nog een klein quiltje voor bij de kerstboom voor haar gemaakt. 

De rok voor mijn modinette opleiding is af! En alles is goed gelukt,zelfs het split aan de achterkant! (Daar heb ik geen foto van )

Oma was ook nog jarig deze week, 88 geworden! Voor haar een handdoek laten borduren met haar naam erop. Hier geen foto van gemaakt, maar ze vond het erg leuk!
De jongens kregen hun rapport deze week, ook dat was feest. Ze hadden allebeide een goed rapport. Met Mart gaat het goed op school, ook met lezen.(Gelukkig). Met Tristan gaat het ook aardig goed, hij had alleen voor spelling een 5, maar hij heeft dyslexie, oefend veel maar het gaat nog steeds niet makkelijk.

Al met al een leuke feestweek!

Fijne week!
Groet, Hennie

7 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuk kerstboom quiltje heb je gemaakt. Ik vind het eigenlijk wel heel grappig. We komen uit hetzelfde geboortejaar, en hebben dezelfde interesses. Je schreef op mijn blog dat je ook van wandelen en sneeuw houd! ga je ook op wintersport?

Marian zei

Nog van Harte Gefeliciteerd met al die heuglijke feiten..
Je rok ziet er goed uit, en het quiltje is erg leuk...
Zou ik ook nog eens graag gaan doen, quilten, maar ja je kan geen tijd kopen hé?

Christine zei

Hey Hennie,
Meid van harte met al die feestelijkheden.
Heerlijk dat je oma zo blij hebt gemaakt met die naam handdoek.
Goed jongens dat jullie zo een mooie punten hebben op jullie rapport, CHAPEAU!!!!!!!
Knuf Chrissie

Kim zei

Hoi Hennie,

Je hebt zowat een hele feestweek gehad! Nog van harte gefeliciteerd!
Wat een leuk cadeautje, lijkt me een erg gezellig concert van Nick en Simon, veel goede verhalen van gehoord! Veel plezier!

Anoniem zei

Dat is idd een echte feestweek als ik het zo bekijk!!

Dan vliegt de tijd nog veel sneller als anders, vind je niet?

Nog van harte gefeliciteerd met jullie 12 en 'n half!!
Wij gaan ook altijd uit eten op onze huwelijksverjaardag.Daar moet je zeker aandacht aan besteden.
Zeker in deze tijd!!

Ik wens je alvast een heel gezellig weekend.

Groetjes Thea

Gaby zei

Herzliche Glückwünsche und eine schönen 4.Advent wünscht Gaby ;O)

Marian zei

ha ha ha, ik was benieuwd naar je BN-er, ga kijken, en inderdaad. de BN-er heeft gereageerd...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails