dinsdag 24 december 2013

Merry Christmas and a Happy New Year!!!

Ik wil jullie Prettige kerstdagen en een heel Gelukkig en Creatief 2014 wensen!!!

En was het weer maar zoals op deze foto!! 2 jaar geleden is deze gemaakt, bij Blokzijl toen we daar een toertocht schaatsten.


Voor een goede bekende heb ik pieterpad-labeltjes gemaakt.
Ze wilde graag dat ik de door haar zelf geborduurde lapjes verwerkte in een labeltje.
Dit is het geworden!



Voor de kerst-fair nog een PTT-etui gemaakt.


We stonden afgelopen zondag, met ons kraampje,  in een tent bij de kinderboerderij.
Op de foto is het erg licht, maar dat viel in het echt mee, het was er erg gezellig.
Weer enthousiaste mensen ontmoet, en ook nog goed verkocht!




De stof voor de Farbenmix tas is er al wel....het patroon uitgeknipt, 
eens kijken of ik hier nog aan ga freubelen de komende dagen!


Fijne dagen!!!

Groetjes, Hennie



4 opmerkingen:

Gonny zei

Hennie, ook jij fijne feestdagen en alle goeds voor 2014.

Groetjes, Gonny

Cattinka zei

Dear Hennie,
I wish you Merry Christmas!
KATRIN W.

Christine zei

Hey Hennie,
Ach wat zijn de labeltjes weer leuk joh.
Nee hoor, geen wintersweer aub, ik moet veel de weg op LOL.
Ik wens jou en je gezinnetje een super fijn kerstfeest en een mooi en spannend 2014.
Ik hoop dat we nog vele creaties aan elkaar kunnen showen.
Liefs Chrissie

Geckoboxes zei

Jij ook hele fijne feestdagen en een heel creatief 2014!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails