vrijdag 13 december 2013

Een nieuw Re-style Project!!!





Op woensdag morgen ga ik naar de cursus en ik hoop ooit nog coupeuse te worden.
Ha, ha als Trudy, van de modevakschool Trudy Sohns  dit leest, denkt ze, da's mooi dan blijft ze tenminste de eerste 10 jaar nog op les, want het schiet helemaal niks op!
Daar is natuurlijk wel een rede voor; vind zoveel andere projecten leuk om te maken!
Zoals het nep- leren jasje waar ik nu mee bezig ben!
En tassen, mobiel hoesjes, etui's, kerstsokken, kussens maken etc.
Bij modevakschooltwente doe ik nog een kneepjes-cursus, ook super-leuk en leerzaam!
En omdat mijn beroep hier (nog) niet van kan maken, is de tijd ook nog schaars te vinden.
Al met al een super- leuke hobby, waar je mooi mee bezig blijft, en ook nog eens gezellige mensen bij ontmoet!



Er zit een kringloop-winkel op de weg naar huis woensdags.
Dus als ik een kwartiertje over heb, kijk ik daar eventjes binnen.
Afgelopen woensdag vond ik een gehaakt sjaal en wat boekjes, leuke boekjes!
Re-style je kleding, da's nou net mijn ding.
Ik had een zwart vest gezien in de winkel, maar eigenlijk was deze nogal gewoontjes.
En ik vind het natuurlijk leuk om van, wat gewoontjes iets bijzonders te maken!


En nu zag ik dit in dit boekje, zou dat ook kunnen in combinatie met het vest en de sjaal?
Verder als deze ideeën ben ik nog niet gekomen, dus ik kan nog geen resultaat laten zien!
Ben zelf ook erg benieuwd wat het gaat worden!
Wordt vervolgd....


In de knip die ik ook daar vond (er was er maar één!) zag  ik dit leuke shirt.
Bijzonder leuk!
Dus als alle andere projecten klaar zijn.....





Afgelopen zondag hebben we in Gorssel op de kerstmarkt gestaan samen met zus Jannie en nichtje Jorieke hebben we een gezellige dag gehad!

Al was het niet zo heel erg warm.
Maar we hebben leuk verkocht, en wat waren er veel zelfgemaakte producten (waar ik dan weer geen foto van heb). Echt fantastisch om te zien, van kaarten tot kaarsen en glas in lood, mini kestbooompjes, teveel om op te noemen. 
Op deze site staan wat foto's:T trefpunt gorssel.



Fijn Weekend!!!

Groetjes, Hennie



4 opmerkingen:

Corina zei

Wat leuk, ben benieuwd hoor naar je nieuwe projecten. Die knip heb ik ook nog ergens volgens mij.
Het schijnt dat het shirt met de draaiing nog een hele uitdaging is.

Fijn weekend Corina

Christine zei

Oh Hennie, ooit wordt je coupeuse hoor en een goeie ook.
De tijd zal het leren en je bent gedreven, dus dat komt goed,
Leuk zo een markt, en dat je ook leuk hebt verkocht is mooi mee genomen.
Lieve Hennie alvast een super fijn kerstfeest en dromen komen uit meissie, geloof me.) alsof ik ineens een kerstfee ben LOL)
liefs Chrissie

Studio Wien-art zei

Hai Hennie,
Welkom op mijn blog! Leuk dat je mij nu volgt.
Ik heb even op jouw blog rondgekeken en ik ga je nu ook volgen hoor!
En wat ook nog grappig is... Ik las dat jullie op de Kerstmarkt in Gorssel stonden, nou in Gorssel hebben wij ook nog een hele oude tante wonen, grappig hoor.
Fijne avond nog!
Groetjes, Corine

Elizabeth zei

leuke dingen weer...ik houd ook van pimpen.. Heerlijk .Vooral van oud nieuw maken en dan is het fijn als je een beetje kunt naaien.

Super die kerstmarkt... Gezellig?
fijne dagen en een goed creatief jaar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails