zondag 23 december 2018

Fijne Feestdagen!



En dan is het alweer 23 december 2018,



Als ik dan de foto's van het jaar bekijk, toch wel weer van alles gemaakt.
Wat een heerlijk hobby is het toch, knutselen met stof!

Hier een paar foto's:

 Van de klosjeskast, zoooooo leuk!! 



Handwerkbeurs, dat was in februari van dit jaar.....





Paspopje bekleed met oude Marions, ook een bijzonder project om aan te werken.
Al jaren dit in mijn hoofd gehad, en dit jaar maar eens uitgevoerd!




Etuitjes gemaakt....
Dit is er 1 van.....




Koele fair......



 En de koele fair, dat was afgelopen september, ook zo'n leuke dag! 

En sleutelhangers ook geborduurd dit jaar, wel meer dan 1.....




De vosjes-tassen:
Het kleinste model heb ik (bijna) altijd bij mij.
Knutselen met jeans en combineren met andere stoffen,
Iets leukers kan ik me op het moment niet verzinnen!



Vanmorgen nog iets gemaakt voor de kerst: 






Fijne dag!!

Groetjes, Hennie






Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails