zondag 6 mei 2012

Een nieuw Project!!


Het block van de vorige week vond ik erg leuk om te maken. Ik had nog heel veel blauwe en rode lapjes liggen en heb nu besloten om hier een patch-work deken(tje) van te maken.


Het begin is er!!!

 
Tussendoor nog even de ramen wassen, maar....  is dit wel echt  nodig?????
(Ik vond het nog wel en mooie duidelijke 'afdruk', het lijkt haast geschilderd!)


 
Allemaal reepjes gesneden, en toen ik dit gedaan had dacht ik......

Dit heb ik ergens gezien op een blog, zou niet meer weten waar.
 Maar ik vond het een toepasselijk tegeltje!!


Fijne week!!

Groetjes, Hennie


4 opmerkingen:

Linda zei

Hoi Hennie mooi block in rood en blauw en dat tegeltje is een waarheid als een koe,ik vind die van de online friends ook leuk dus pikker hem van je,ik vermeld wel dat ie bij jou vandaan komt, hoor!! Fijne zondag meid, groetjes Linda

Christine zei

Wat een heerlijke Hollandse kleuren Hennie.
dat gaat een pracht dekentje worden.
Hahaha die bal, wat een geluk dat de ruit nog heel is.
Veel plezier met de lapjes.
Knuffels Chrissie

Gonny zei

Ziet er weer heel creatief uit idd.
En ook ik vind het tegeltje heel toepasselijk.

Groetjes, Gonny

Elizabeth zei

van zo'n spreuk word ik blij (trouwens, van al die kleurtjes ook)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails