zondag 23 oktober 2011

Pompoenen!!

Ik heb een stel nieuwe pompoenen gemaakt.  Deze zijn wel goed gelukt. 


 Ook een echt pompoen beplakt met plakvilt. Dit werkt prettig, dit plakvilt. Je kunt er van alles mee beplakken, het enigste nadeel is dat als je het ergens opgeplakt hebt, krijg je het er met geen mogelijkheid weer van  af!!!.De bloempot onder de pompoen is zit ook beplakt met dit vilt. 


Deze week bij Debby een taart gemaakt! Hij was al gebakken, wij gingen de vulling maken en de taart een leuk kleurtje geven. Debby is iemand die bij ons in de beurt woont en is begonnen met taarten en cupcake's maken. Dus wij moesten dat natuurlijk ook een keer proberen! Het was een gezellige avond, en het taart "bakken" was ook erg leuk.

Wel nog even een feestje bedacht, want er was natuurlijk niemand jarig bij ons.
 Hij kon ook in de diepvries bewaard blijven.............
(maar de diepvries was helemaal vol........(o?) .
Maar omdat het herfstvakantie was...............zijn we toch maar aan de taart begonnen!!
Hij smaakt heerlijk!!!!

En dit was het resultaat van zes dames die een taart hadden "gebakken".


Afgelopen zondagmiddag was het erg lekker weer, en ik heb dan ook een fietstocht gemaakt, heerlijk!!
Weer prachtige fietspaden ontdekt, redelijk  dicht bij ons in de buurt!

De herfst..........

Is nu echt overal aanwezig!

Maar het heerlijkste plekje was hier, lekker in het zonnetje, uit de wind........ genieten!!!


Fijne week!

Groet, Hennie



5 opmerkingen:

Christine zei

Oh Hennie, wat doe je me aan!!!
Die taart lijkt me mierenzoet, maar ohhhhhhhhhhh zoooooooooo lekker.
Heerlijk dat je pompoenen gelukt zijn, al moet ik zeggen, die anderen zagen er toch heel leuk uit hoor!!!
Vandaag alweer zo een heerlijke zonnige dag, we worden verwend!!!
Veel liefs en een fijne week Chrissie

Marian zei

Je 2e lichting pompoenen is erg goed gelukt...leuke stofjes heb je ook gebruikt!!

Ik wist niet dat er plakvilt was, en dat het zo hard plakt zeg!!
Je taart is moooooiii, zou ik ook nog wel eens willen doen, maar da's niet goed voor mij, die zou dezelfde dag nog op zijn, dus ik begin er maar niet aan.

Soesa zei

Heerlijk, die taart zeg, ik krijg er (lekkere) honger van!
En die pompoenen zijn leuk; ik ben toevallig ook bezig met het maken van pompoenen, maar dan een gehaakte versie.
Wat een geweldig zonnig herftsweer, daar moeten we echt van genieten...

Groetjes Soesa

Kim zei

Wat zijn die pompoentjes leuk geworden!
En die taart! Prachtig! En lekker ziet tie er uit! Dat wil ik ook heeeeel graag nog eens doen!

Anoniem zei

Hoi Hennie,

Nee, ik had ook geen idee,wel makkelijk dat plakvilt. Maar wel goed nadenken voor je het ergens opplakt, als ik dat zo hoor!

Wat heb je een super mooie oude koffer!!
Ja die taarten zien er prima uit, leuk om te doen he!
Het opeten vind ik minder, mij te zoet!

Je woont wel erg mooi!
Lekker genieten nu,zeker als die fietspaden zo dicht in de buurt liggen.
Hier is het herfstvakantie nu.Ik hoop nog wat leuks te kunnen doen,met de kleinkids!

Fijne week.

Groetjes Thea ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails