zondag 2 oktober 2011

Stoffenspektakel Zwolle

Woensdag zijn we naar het stoffenspektakel in Zwolle geweest. Er waren heel veel mooie bijzondere stoffen! Ik heb er zoveel moois gezien, en dan breng je toch gauw weer te veel mee! Maar in deze fleece zie ik de jongens de winter wel lekker warm doorkomen.  En natuurlijk heb ik voor mezelf ook nog een stofje meegebracht.


Tristan is deze week 11 jaar geworden! Vorige jaar had ik geen taart voor hem met zijn naam, hier was hij toen nogal teleurgesteld over.......dus toch maar weer een naam taart besteld.......

En wat een weer was het! We hebben op zijn verjaardag heerlijk buiten gezeten! Bijzonder zo'n verlate zomer!

Voor vandaag zit er een cake in de oven. Er komen nog een paar verjaardags gasten. (Het begint hier al heerlijk te ruiken....)


En al ben ik nog niet jarig.......Een vervroegd verjaardagscadeau!!! Ik ben hier super, super, blij mee.Ik vind het een geweldige fiets en kan nu heel makkelijk  (bv) naar m'n ouders fietsen die 10km verderop wonen. En de auto kan in de schuur blijven staan, geweldig!


Fijne week!
Groet, Hennie


4 opmerkingen:

Marian zei

Super stofjes...je kan weer door, ja je brengt inderdaad vaak teveel mee, dat noem je hamsteren!! ha ha..
Die fiets ben ik jalours op, ik wil al een paar jaar een nieuwe fiets, die van jou is echt wel heeeel mooi,leuk met die mand voorop..

Geckoboxes zei

Jij hebt je slag geslagen zeg, met al die leuke stoffen! En wat een mooie fiets! Nu maar hopen dat het niet teveel regent de komende weken, dan kun je heerlijk de paden, op de lanen in. Ennuh, nog gefeliciteerd met je zoon en jij alvast gefeliciteerd met de jouwe!

Anoniem zei

Stoffenspektakel is toch altijd leuker als de Stoffenmarkt.

Die was gisteren hier in Venlo. Ik vond de stoffen best duur. Ik heb toch maar het een en ander gekocht. Hoofdzakelijk voor basis stukken. En die draag je wel langer!!

Nog gefeliciteerd met Tristan.

Onze Tristan is vrijdag jarig!!

Groetjes Thea ♥

Kim zei

Wat een mooie stofjes hennie! Je kan er weer een paar heel blij mee maken! En je fiets is echt zo gaaf! Echt super mooi en heel handig met die mand. Daar ga je veel plezier van hebben!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails