woensdag 7 november 2012

Dit is zo leuk!!!

 
Op woensdag ga ik altijd naar de cursus (costumière). Het vordert nog niet zo snel, er komen nogal veel andere projecten tussendoor. Een nieuwe rits in winterjas van Tristan bijvoorbeeld, en een nieuwe rits in zijn trui.
Maar de volgende keer zal ik laten zien wat ik aan het maken ben voor costumière.
Maar na de cursus ben ik nog even naar de kringloopwinkel geweest, en daar kwam ik dit tegen; deze ontzettend leuke klosjes-kast. Ik vind het helemaal geweldig, en ook nog precies de juiste maat.
 

Eerst zag het er zo uit, de laatste twee rijen waar klosjes in konden heb ik eruit gehaald. Nu kunnen daar de lock-klossen in.
Ik ben er helemaal gelukkig mee!! En dat voor 3,- euro!
 
 
           Er waren ook nog wat leuke boeken en een paar patchwork-tijdschriften.
 





De natuur tijdens de fietstocht was ook prachtig!
Het was gewooon een super ochtend, heerlijk genoten!



 

En nu ga ik weer beginnen aan het Kerst-project. Hier ben ik al 2 jaar, in  December mee bezig geweest. En wordt vervolgd......

 
 
Fijne week!!
 
Groetjes, Hennie
 


5 opmerkingen:

Marian zei

oooowww wat ben ik jaloers op jou...
Wat een prachtige vonst..hier in het zuiden zie je zoiets nooit...

Geckoboxes zei

Bofkont! Harstikke leuk dat kastje!

Unknown zei

Wat handig zo'n klosjeskast! Super ideaal!

Cattinka zei

Hi Hennie,
the christmas project you work on is very nice, it will make a perfect x-mas decoration.
You were so lucky at the second hand store, all those spools and the magazines, good buy!
KATRIN W.

Marianne zei

Dat is nou nog eens een leuke vondst ben benieuwd naar je kerstobject.
lieve groet, Marianne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails