zaterdag 12 oktober 2013

Een Trekker-Mobiel hoesje!!

 Dit trekker- mobielhoesje heb ik alvast gemaakt voor volgende week.
Dan hebben we bij Kinderboerderij Dondertman , in Holten een herfst-fair.
Ben erg benieuwd of het weer een beetje mee zal werken, want het is buiten!
Jorieke, mijn nichtje gaat mee dus het zal zeker gezellig worden!!



Hier ook nog wat sleutelhangers voor gemaakt.



Afgelopen week was het nog heerlijk-herfst weer. Zoveel mogelijk hier van genoten op de fiets.

Het blijft me fascineren, al die prachtige herfst-kleuren en paddenstoelen.


Van deze stof ga ik ook nog 2 mobiel hoesjes maken, ik vond de uiltjes stof zo leuk!!

Nu nog de stof op de hoesje appliceren en in elkaar stikken.


En nog één dingetje, we hebben een nieuwe computer!
Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou worden van een computer!!!!!
Maar het is wel zo, ik ben er erg blij mee! Want bv over een berichtje typen voor m'n blog, deed ik minstens een halve dag.....foto's laden.... en dan kon ik weer geen bericht typen door één of ander probleem.
Vandaar dat de berichtjes ook wat minder werden......

Maar nu staat het er zo op!!!! Heerlijk!!!






Fijne week!!
Groetjes, Hennie










4 opmerkingen:

Gonny zei

Leuk.
Prachtige foto's.

Corina zei

Dat ziet er weer goed uit, en vind het een mooi hoesje. Veel plezier met de voorbereidingen van de fair.

Fijn hé een nieuwe computer, wij hebben nu een laptop ik ben er erg blij mee.

Corina

Linda zei

Wat grappig dat hoesje en die uiltjesstof is echt superleuk.
Heerlijk hé de herfst maar hopelijk met iets minder regen dan gister want we spoelde bijna weg hier!
Groetjes Linda

Quiltpassion.blogspot.com zei

Alweer van die mooie paddenstoelen, helaas zien we die hier niet. Leuke dingen heb je gemaakt voor de herfstfair, ik hoop dat het gezellig geweest is.
Fijn dat het allemaal veel vlugger gaat op je nieuwe computer, dat gaat heel veel tijd schelen.
Fijn week, Cisca

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails