vrijdag 18 september 2015

Queenie, Een Prachtige beer....ze kwam met de Post !!


Dit is Queenie (De beer met de roze kraag).
Is ze niet Prachtig??
Ze is gemaakt door Thea : creabythea  en ik heb haar gewonnen!!
Ze kwam in een groot pakket met de post!
Super toch, ze kan hier bij ons erg mooi zitten samen met haar beer-vriendje.


Jacky en Jack zijn ook weer thuis gearriveerd.
Ze hebben nog een tijdje bij de dealer in de etalage gezeten, en afgelopen
week heb ik ze weer opgehaald.



Met een verrassing erbij:
2 inpirations een schaar en een waardebon!
Erg leuk!!



In het winkeltje was iemand die graag een etui wilde van deze stof.
Alleen de rits was te klein.
Dan maken we er toch 'even' een grotere rits erin.....
Dan moet het etui wel 'even' uit elkaar....



Maar het is gelukt, de grotere rits zit erin en de etui is alweer weggebracht.



Voor zondag nog een paar kussens en etui's gemaakt.
Ik hoop wel op een beetje voor mooi weer!!

Fijn weekend!!!


Groetjes, Hennie






1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk...ik dacht wacht even je post af.Leuk dat je mijn blog noemt.
Ga de foto ook gebruiken...bedankt er voor.


Fijn weekend.

Liefs Thea♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails