maandag 26 februari 2018

Een vosjes tas....


Een vosjes-tas gemaakt. 
Om mee te nemen en om leuke dingen in te doen, 
die er te koop waren bij de Handwerkbeurs..........



De grote versie had ik afgelopen herfst gemaakt voor de Krea-doe. 
En voor de handwerkbeurs leek het mij erg verstandig om een kleinere tas mee te nemen!
Dus daarom maar een kleinere versie gemaakt.


De voorkanten zijn bijna hetzelfde allebeide met een vosje.
De achterkanten met een rits en zakje.



De binnenkant:



Er stond ook nog een heel leuk klein Elna Naaimachientje:




Zo een staat er ook bij mij thuis... 
bij de boeldag van kerk gekocht voor 7,- euro.
(een daar wordt ik zo blij van aankoop....)


De machine werkt en past in de fiets-tas!
Ben alleen nog opzoek naar extra voetjes, die zaten er niet bij.
Iemand een idee hoe ik daaraan kan komen?






Heerlijk dit weer!!



Nog een aantal gastendoekjes geborduurd, als cadeautjes





En nu bezig met de herenpantalon, met een ingewikkelde insteekzak en achterzak, met voering? 
Als je goed kijkt op de laatste foto, ligt deze geknipt ernaast.
Daar gaan we met de kleermakerspraktijk in de komende les mee bezig.
Ben benieuwd of het wat wordt!


Fijne week!!

Groetjes, Hennie












2 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuke tas heb je gemaakt. Mooie borduursels. Welke bernina heb jij? Succes met de herenbroek.

Corina zei

Dat zijn twee mooie tassen en ben wel heel benieuwd naar je herenbroek hoor.
Lekker creatief bezig weer.

Nu op dit moment is het hier met de wind niet echt lekker buiten.
Zit nu nog achter de pc maar ga die zo verwisselen met de naaimachine.

Corina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails