maandag 9 augustus 2010

Nieuwe tas in de maak.

Ik ben begonnen met  een nieuwe spijkertas, het is altijd even passen en meten. Dit omdat elke tas weer anders is, de een wat kleiner de ander wat groter. Je hebt geen patroon die je kunt gebruiken, wel een voorbeeld natuurlijk.
Vanavond nog even m'n blouse afmaken, dan kan ik morgen verder gaan met de tas.






Voor een vriendin heb ik een leren gilet wat ingenomen. Leer is altijd wat moeilijk te verwerken en niet mijn favoriete stof. Maar ik vond het wel leuk om te doen.



Het gilet van leer.




Nu ga ik snel weer achter de computer vandaan, anders komt de blouse nog niet af vanavond!

Groet, Hennie

1 opmerking:

Eline Du Mongh Photography zei

Heel leuk blog hebje !

Nog veel succes !

Eline DM *

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails