maandag 16 augustus 2010

De tas is klaar!

De tas voor mijn zus is klaar, ik ben er erg tevreden over. Mijn zus was er erg blij mee. Ze gaat zelf de tas versieren met zelfgemaakte freubels, ze kantklost, haakt en doet aan frivolité. Eigenlijk alles met draadjes. Wat zij heeft met draad, heb ik met stofjes, grappig. Ik heb wel een sleutelhanger voor aan de tas gemaakt, dit is één van de mooiste dingen, de tas "gezellig"maken.
 









De sleutelhanger in de maak
   


 De binnenkant met extra vakje


Elke keer denk ik nu snap ik het met de foto's en het bijschrift, maar het lukt me eigenlijk nog steeds niet zoals ik het in gedachten had! Werken met stof is veel gemakkelijker.


Groet, Hennie





5 opmerkingen:

Hennie zei

Hey Hennie (leuke naam ;-))
Ik begin het so langzaamerhand ook door te krijgen met die achtergrond enzo, maar inderdaad met stof werken gaat makkelijker, dat doet tenminste wat je wilt! (meestal dan...)
Leuke tas heb je gemaakt, zo heb je nog eens wat aan een oude spijkerbroek!

Groetjes Hennie

crea annemieke zei

Hallo Hennie,

Ik zag dat je op mijn blog een reactie geplaatst hebt, leuk vind ik dat. Zodoende kom ik eens even bij jou een kijkje nemen. En raak, wat een grappige tas.Van een spijkerbroek begrijp ik. Goed idee.En een leuke sleutelhanger erbij. Staat enig.
Groetjes Annemieke

Jules Blog zei

Suuper Idee!!!
Ganz liebe Grüße aus Germany
Gruß Jule

Christine zei

Goedemorgen Henny!!
Wat ontzettend lief dat je een berichtje achtergelaten hebt op mijn website en weblogje.
Ik ben dan meteen even gaan kijken wie Henny is.
Wat een mooie tas, helemaal een leuk idee, en die sleutelhanger maakt hem "af"!!!Zo heb je nog eens wat aan je oude broek.
Ik zie op je foto's steeds beren, maar kan niet ontdekken of je ze ook maakt en/of verzamelt.
Beren dikke knuf Chrissie

Janny zei

Dank voor je reactie op mijn blog.
Wat ben je creatief! Leuk om te zien.
Groetjes,
Janny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails