zondag 26 september 2010

Bijna, Bijna, Maar nog niet helemaal!


Mijn Herfstquilt is bijna af.  Nou ja, quilt, het is nu een patchwork en appliceerwerkje. Het quilten moet nog. Maar ik denk erover om, of de quilt vast te zetten met knoopjes, of met de hand door te pitten. Zodat ik het de volgende herfst klaar heb. Want met de hand, dat gaat bij mij misschien geen eeuwen, maar wel een hele tijd duren!
Ik vind het wel mooi geworden. Ga hem in iedergeval nu tot aan het eind van de herfst op de bank leggen bij ons in de kamer.


Onze zoon Tristan wordt morgen 10 jaar, en omdat er morgen bijna niemand kon komen hebben we vandaag zijn verjaardag gevierd. Gelukkig was het vanmiddag mooi weer en konden ze heerlijk buiten spelen! Dit is een oude foto van 2 jaar geleden, die van vandaag is niet goed gelukt! (de foto dan, het gebak smaakte prima!)

10 jaar geleden lag ik in het ZH, had de bloeddruk te hoog. Alles is gelukkig goed gekomen! Het was een wel een spannende tijd. Maar als je dan zo'n klein kereltje in je armen hebt, ben je (bijna) alles weer vergeten!


Ik wens jullie een fijne  week!
Groet, Hennie


8 opmerkingen:

Michaja zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon! 10 jaar, een grote man. De mijne wordt vrijdag 2 :)
Je patchwork is mooi. Lijkt me behoorlijk wat werk.
Groetjes Michaja

Jutta zei

Hallo liebe Hennie,
auch du hast einen sehr schönen Blog und zeigst uns tolle Herbstbilder,
liebe Grüße an dich, Jutta

Christine zei

Hartelijk gefeliciteerd met Tristan, jammer dat het vandaag zo een druildag is.
Je quiltje is echt super lief geworden.
Knuffels en een fijn feestje voor de "grote vent"!!!!
Knuffels Chrissie

Kim zei

Hoi Hennie,

ik wil even zeggen dat het inderdaad een superlief quiltje is geworden!

Groet,
Kim

Anoniem zei

Hallo hennie,

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Tristan! 10 jaar, dat is al weer erg groot, niet?

Onze kleinzoon Tristan word volgende week 8 jaar,ik bak een taart voor hem. Het thema moet nog gekozen worden!
Vanmiddag gaan we samen een kastanjekrans maken. Hij heeft heel veel kastanjes verzamld! Ik hoop dat het er genoeg zijn voor 2 kransen. Want ja.....Oma wil er zelf ook wel een!!

Groetjes Thea

Lee Prairie Designs zei

Hello Hennie , Cute little pumpkin quilt. Perfect to use this time of the year !

How much fun "celebrating" your sons 10th birthday---your cake looks yummy!

Carolyn :) from Des Moines, Iowa

Gaby zei

Liebe Hennie, Dein Herbstquilt ist wunderschön geworden ;O) Ganz liebe Grüße - Gaby

Cattinka zei

Hallo Hennie,
mir gefällt Dein Pumpkin Quilt sehr gut, er ist so richtig schön herbstlich.
LG
KATRIN W.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails