zondag 17 juli 2011

Bijna Vakantie......





Voor de juffen en de meesters als bedankje, wat geknutseld samen met de jongens. Tristan heeft 1 juf en 2 meesters, dus hij was erg druk met knutselen en heeft geholpen met het cadeau-tasje van krantenpapier. En een kaart voor de juf en meesters geschreven.
De sleutelhangers heb ik erbij gemaakt van stof.

Mart hoefde maar voor 1 juf een tasje te knutselen, en zo je kunt lezen vind hij het heel leuk , heel leuk bij juf Els in de klas!

Voor de meesters


Voor de juffen.




De cadeau- tasjes zag ik al eens voorbij komen, en ik vond het toen zo'n leuk idéé. Dus ik heb het weer opzocht en we hebben het samen in elkaar gezet.


Voor een vriendin die 40 werd, ook een sleutelhanger geknutseld voor bij in de envelop.







Vanmiddag nog een heerlijke wandeling gemaakt bij ons langs de beek. Gewoon genieten!!


Fijne week!!
Groet, Hennie.


7 opmerkingen:

Marian zei

Wat heb jij/jullie leuke kadootjes voor de juffen en meneren gemaakt!!!
Die krantentasjes zijn echt wel leuk..en je sleutelhangers,...wat een origineel kadootje, super leuk.

En sinds ze naast de beken van die mooie gemaaide banen hebben liggen voor het Waterschap, gaat dat heel goed hé wandelen..

Wij hadden zaterdagavond in de regen een wandeling in een natuurgebied, en het was echt wel leuk, ondanks de regen, als je er eenmaal in loopt ..ach dan valt het wel mee, lekker onder de plu en goede schoenen aan..

Kim zei

oh hennie! Wat leuk!!! wat een origineel cadeautje. Super gedaan!

Christine zei

Wat lief van jullie om de juf en en de meesters zo te verrassen met die mooie cadeautjes.
Hartstikke blij zullen ze ermee zijn.
meid, bijna vakantie, maar helaas werkt het weer niet mee.
Laat je hierdoor niet uit het veld slaan, jullie vermaken je binnen ook best zo te zien.
Liefs en geniet van je creatieve kroost.
XXXXXXXXX Chrissie

Anoniem zei

Hoi Hennie,

Wat een leuke kado's voor de leraren! Ik vind die tasjes wel heel erg leuk!

Ga zo eens kijken bij die link.
Wat woon je in een mooie omgeving zeg! Prachtig met dat water en zoveel groen!Lekker genieten, lijkt me!!

groetjes Thea♥

Elizabeth zei

Het lijkt me zo leuk om als juf zoiets te krijgen! Jammer dat ik geen juf van jouw kindjes ben.

Jolanda zei

Dat zijn super leuke cadeautjes geworden voor de juffen en meesters. Ik ga hem onthouden.

SewSofie zei

Hi Hennie,
I noticed you are following my blog. I have to say I LOVE these gift bags. Thank goodness for Google translate! Now i can read all of your blog.
Sof

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails