dinsdag 27 december 2011

FM kerstproject!!



En dit is het geworden, de tas van de Adventskalender van Farbenmix. Ik vond het een super-leuk  project!
Ik ben er wel wat later aan begonnen, maar toen was ik niet meer te stoppen!
Mijn duim is weer zoveel hersteld dat ik hem weer goed kan gebruiken, gelukkig.


Dit is de achterkant geworden, alleen blauw vond ik zo saai.
en alleen bloemen te druk......




Het uilentasje aan de voorkant




De sleutelhanger en het mini-mini-tasje.




Het mini-tasje.

Heeft Farbenmix wel vaker van dit soort projecten?
Echt, super, super, leuk!!!
En nu weer verder met het volgende project, en wat heerlijk dat je ondertussen naar de top 2000 kunt luister, genieten!!



Fijne week!

Groet, Hennie








8 opmerkingen:

Gonny zei

Wat leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken.
Bedankt voor je berichtje en het volgen.
Ik las in je profiel dat je geboren bent in 1970 net als ik.
Je werkt ook in de zorg, doe ik ook.
Grappig hé.

Groetjes, Gonny

Linda zei

Hij is superleuk, ik zag hem op een ander blog ook al voorbij komen. En ik werk ook in de zorg trouwens, ik ben alleen niet van 1970,hi,hi!! Groetjes Linda.

Kim zei

Wat een leuke projectjes allemaal! Ook die van je vorige postje (had ik nog niet op gereageerd...) Je bent druk bezig geweest. Maar wel leuk natuurlijk!

Fijne jaarwisseling!

eloleo zei

Dag Hennie,
Ik las je bericht op eloleo, dat je wil meewerken aan de 750 tassen voor Van Katoen. Er is inderdaad een adres in Nederland waar je je tas(sen) naartoe kunt sturen maar kan het je niet mailen want ik vind nergens een e-mail adres van jou terug. Kijk ik er over? Mail je mij anders een keertje: info@eloleo.be. Dankjewel!!
(ps: leuke spulletjes maak je)

Christine zei

Wat is ie leuk Hennie.
Ja helemaal te gek.
Ik wist van die hele site niks af, maar dat ze zulke leuke projecten heeft is het zeker de moeite waard eens een kijkje te gaan nemen.
Ik wens jou en je gezin een spetterend 2012 en dat we op handwerkgebied maar erg productief mogen zijn.
Liefs Chrissie

Soesa zei

Hoi Hennie,

Wat een super-tas! Ik kwam het patroontje al op meerdere blogs tegen en ben eens even gaan kijken bij Farbenmix. Erg leuk; die komt ook op mijn wens-lijstje te staan'
Leuk stof heb je gebruikt en ook al die lintjes zijn erg gezellig.
Fijne jaarwisseling en tot in 2012!

Groetjes Soesa

Geckoboxes zei

Fijn dat je duim weer een beetje mee wilt werken, dat is alvast een goede start van het nieuwe jaar! Ik ga aan de slag met een doosje voor jou en je naaispulletjes. Over 2 weken gaat hij in NL op de post! ;o)

Joke zei

Typisch weer een tasje van jou!
Ook nog heel veel geluk voor 2012!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails