zondag 4 december 2011

Levi, de Jeans-beer!

Mijn Mega-Groot-Project dat gemaakt is van oude spijkerbroeken, een oude spijkerjas, en twee blouses is klaar!!
Af en toe vind ik het leuk om wat bijzonders te maken. Dit had ik al een hele tijd willen doen, maar het was er nog niet van gekomen. En nu is Levi klaar!

Hij is genoemd naar een boek wat ik heb en wat gaat over de historie van de spijkerbroek.




Mooie plaatjes  staan erin.


Met de grootste naald die ik had heb ik de knopen aan de armen en benen genaaid. Dit was een project op zich! Maar ook het patroon maken, het uitknippen van de patroon-delen en maken en zelfs het vullen was heel veel werk!
Maar nu is hij klaar, ook al vast voor de Kerst!
Hij heeft een mooie plek gekregen, in mijn atelier. (Wat een leuke naam voor mijn werk/hobby kamer!).



Moppie vind telkens een ander plekje. Volgens mij wil hij ook graag even fietsen!



Zaterdagavond was bij ons pakjesavond. Een gemakkelijk taartje gemaakt voor deze avond. Hij smaakte prima! En het was een gezellige avond.  Mart had eigenlijk wel verwacht dat Sinterklaas bij ons zou komen. Maar ook dit jaar heeft hij alleen pakjes gebracht........



Morgen wordt Sinterklaas nog op school verwacht.
En vanaf morgenavond ga ik weer beginnen met.......

Het Kerstproject!!!  Leuk!!!!


Fijne week!

Groet, Hennie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hennie,

Dat is idd een megaprojekt! Hij is wel apart hoor! Knap gedaan! Hij lijkt me ook best wel groot,of ligt dat aan de foto? Dat kan soms een erg vertekend beeld geven.
Levi is een goed passende naam, knap verzonnen!
Wij hadden vanmiddag een gezellige pakjesmiddag, vooral voor de kleinkinderen! Al hebben wij ook wat gekregen!!

Dus nu ga je aan de Kerstdecoratie's beginnen?

Gezellig he! Fijne week.

Groetjes Thea ♥

Christine zei

Helemaal geweldig, wat een meesterlijke beer.
Hennie, ik doe je dat niet na, wat heb je dat leuk bedacht en zeker zijn naam.
Ik denk dat Levi zich helemaal thuis voelt in je atelier.
Hmmmmm die taart, die zal vast goed hebben gesmaakt, eigenlijk zonde om op te eten.
Kerstprojecten, klinkt goed.
Ga je die boom ergens op festoneren?
Knuffels en veel plezier met alles wat je gaat doen.
Chrissie

Kim zei

Hoi Hennie,

Levi is echt superleuk! Wat een werk moet dat geweest zijn! Maar dan heb je ook echt iets unieks! Leuk!

Ik ben benieuwd naar je kerstprojecten! Helaas heb ik zelf dit jaar (en volgend jaar) gewoon nergens meer tijd voor als klussen dus ik wil heel graag bij anderen meegenieten op de blogjes!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails