zaterdag 14 januari 2012

Het Jasje is bijna af...

Het jasje waar ik vorige week aan begonnen ben is bijna af! Morgen hebben we een feestje, dus zo meteen nog even het jasje afwerken.
Ik was foto's aan het maken buiten, het lijkt wel voorjaar! De bomen beginnen al uit te lopen, het is gewoon heerlijk weer buiten!



Verder nogal problemen met blogger, of met de computer. In iedergeval kan ik bij sommige het hele blog niet lezen. Het beeld gaat niet op zwart, maar op wit. En een reactie geven kan bij sommige blogs ook niet.
Dus, Chrissie, Linda(minimoek), Thea een reactie laat nog even op zich wachten!!
Hopelijk wordt het nog weer opgelost, en misschien ligt het toch aan onze computer.
We wachten af.....

Nu nog even druk bezig gaan met m'n jasje.

Fijn weekend!!!

Groetjes, Hennie

En een groet van Moppie!

3 opmerkingen:

Christine zei

Hey Hennie,
Allereerst, wauwwwwwwwwwwwwww wat een schitterend jasje meid.
Dat heb je rete snel, maar vooral rete mooi gemaakt.
Het zal je verbluffend staan en en ik denk dat je rode koontjes van de complimentjes zult krijgen.
Ja wat een weer he, heerlijk, mag van mij best zo blijven.
Ik ken het probleem van bloggers hoor, heel lief dat je het in je eigen post meld.
Dikke knuffel en alvast een heel gezellig feestje!!! Liefs Chrissie

Anneke zei

wat een prachtig jasje zeg en zo knap gemaakt, heb ik niet in mijn vingers

Kim zei

Wat een gaaf jasje! Is hij nu helemaal af? Hele mooie kleur ook! Leuke foto van Moppie :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails