vrijdag 27 januari 2012

Over een kraamcadeautje, Craftsy en Mollie makes!

Als er een baby geboren is, vind ik het altijd leuk om iets persoonlijks te geven. En dan het liefst zelfgemaakt zodat het origineel is. (Hopelijk vinden de mensen die dit krijgen ook!). Voor baby Myrthe een slabbetje gemaakt met de afbeelding van haar geboorte kaartje erop.
Afgewerkt met lekker gekleurd biaisband is het een vrolijk geheel geworden!

De tassen voor Van katoen zijn klaar en zijn vanmiddag op de bus gegaan!
Het was een super patroon om te knippen en te maken, echt zo klaar!

De jongens Mart en Tristan vinden dit heerlijk.....
Af en toe bak ik er wel eens één, zo ook deze week......

 
Deze week kwam ik bij de boekhandel toch een leuk blad tegen! Nog nooit eerder gezien en duur!!
Maar wat een mooie ideeën staan erin, geweldig leuk!
Mocht dit verhaaltje je niet overtuigen, dan kijk hier maar eens;
 Molliemakes (link)


Hier zijn een paar pagina's van dit tijdschrift.
Heerlijk om naar te kijken.....


Craftsy´s  block of the Month is ook klaar!
Ook zo'n leuk project. Je kunt je inschrijven bij Craftsy.
In Januari is dit project begonnen en gaat door tot december. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat,  dat blijft nog een verrassing!
Dit zijn de eerste twee blokken geworden;








   Fijn Weekend!!!

                                                                  Groetjes, Hennie



                                                     



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk die slabber. Mollie makes is idd een leuk blad maar duur, maar als je een abonnement pakt (ik heb voor een half jaar) zijn ze stukken goedkoper. Ik betaal voor 6 nummers nog geen 43 euro.

Christine zei

Hahahah, zeg Hennie, waarom moet dat nou?
Die laatste foto bedoel ik,
je bent een mooie.
Ik lust ook wel een dikke plak en dan met name het kontje!!
Wat een toffe slab is dat geworden, echt goed gedigitaliseerd joh.
Ik weet wat je bedoeld, ik heb ook vaak leuke dingen gemaakt voor verjaardagen enzo en dan krijg je amper een dank je wel.
Vinden ze het nou "te goedkoop", dat je zelf wat hebt gemaakt of wat is dat toch?
Zelf zou ik dol enthousiast zijn, maar ja misschien ligt het dan toch aan mij?
Ik vind het een super cadeau in ieders geval.
De tassen zien er goed uit, ze lijken me makkelijk in gebruik.
En dan ja die blokken, super zeg.
Dat wordt een mooie quilt, denk het wel.
Dat boek, snel even kijken, kun je uren in neuzen.
Ik zeg niets meer van je cake, of...........
Liefs Chrissie

Anoniem zei

Hoi Hennie,

Ja, doe me maar een plakje!! lekker!

Mooi je persoonlijk kadootje. Vind ik ook altijd leuk! Iets unieks!

Ik ga meteen even snuffelen naar je tijdschrift. Of is het een echt boek? Ook ik heb er nog nooit van gehoord!

Veel plezier ermee.Gelukkig is het weekend!!

Lieve groetjes, Thea ♥

Soesa zei

En dan is die lekkere cake nu zeker op, he, heb ik weer net pech! Hij ziet er heerlijk uit.
En ik vind zo'n persoonlijk kraamkadootje ook altijd veel leuker dan een kant en klare uit de winkel.
Die Mollie Makes zijn inderdaad leuk, ik kwam ze ook al eens tegen en dacht: wat gezellig! Wel duur en in het engels...

Groetjes Soesa

Kim zei

Dat slabbetje is echt gaaf! Wat ontzettend leuk! Dat is toch juist hartstikke leuk om zo´n persoonlijk cadeautje te krijgen waar echt ´moeite´ voor gedaan is! heel speciaal juist!

Mollies, had ik ook nog nooit van gehoord, ziet er inderdaad leuk uit!

Elizabeth zei

wat een leuk slabbetje vooral omdat er een afbeelding opstaat van het geboorte kaartje. Als het kind later groot is, krijgt ie dan mee als herinnering ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails