zaterdag 25 februari 2012

Twee huisjes gebouwd.....

Deze week twee huisjes gebouwd! Met het freezerpapier om de patroontjes op maat te knippen en het theezakjes-papier om ze op te stikken, ging dit prima!


In totaal 6 huisjes klaar.
Nog maar 46 te gaan!!!

Dit plaatje vond ik op deze blog Sew Sweetnes , Geweldig!!!
De Marie-Claire deze week gekocht bij onze boekhandel.
Er staan weer mooie Voor-jaars ideeën in!
Het is een heerlijk blad om door te kijken, en patroontjes uit te halen.
Ik kan nog steeds geen Frans, maar de patronen zijn goed te begrijpen!

Zo'n gehaakt kleed in vrolijke kleurtjes, leuk, leuk, leuk, zal ik hier toch eens aan beginnen? En dit kussen met deze bloemen.......
Deze fleurige  narcissen doen het zo ook goed!


Deze tas van Amy Butler zou er zo bij passen.....


Fijne week!!!

Groetjes, Hennie










8 opmerkingen:

Soesa zei

Soms moet je even iets voor jezelf kopen; ik word ook meestal blij van een leuk boek of tijdschrift. (heb nu alweer een leuk haakboekje gezien, dus ik hoop dat ik me deze week nog kan beheersen!)
Jammer dat het in het Frans is... Ik ben daar ook geen ster in. Maar die mooi plaatjes maken het alweer goed!
Wat ga je eigenlijk met al die huisjes doen???

Groetjes Soesa

Marian zei

Die Marie Claire idees, dat is de originele uitgaven van de vroegere hier verkrijgbare "100 ideen" toch?
Die heb ik hier nog 2 jaargangen liggen, dat was zo'n ontzettend leuk blad, heb het altijd jammer gevonden dat ze het niet meer in het Nederlands uitbrachten.
Heb er ooit heel veel uit gemaakt...

je huisjes zijn leuk, zou zoiets ook nog wel willen doen, maar ja, te veel kan niet hé?

Mariette zei

Succes met de overige huisjes! Deze zien er alvast erg mooi uit! Gezellig tijdschrift, ik zie het wel eens liggen in de winkel maar heb er eigenlijk nog nooit ingekeken, zal ik de volgende keer eens doen!
Groetjes en fijne dag!
Mariëtte

Christine zei

OH hennie, wat zijn ze grappig geworden, en meid nog maar 46 te gaan, waar praten we over!!!!!
Ik leen je plaatje even, hilarisch zeg, wat een grappig gevonden ding.
Nou dat magazine beloofd weer heerlijke projecten straks op dit blog, ikzelf krijg er al zin in, maar ik koop het blad bewust niet,.
Dat kan er allemaal niet meer bij.
Liefs en veel succes met uitvogelen wat je als afwisseling met de huisjes gaat doen.
Chrissie

Marianne zei

Ja tijdschriften inspireren altijd wel vind ik. En je logje straalt een en al lente uit vind ik, heerlijk!
Freubelgroetjes, Marianne

Kim zei

Nog maar 46 huisjes hahahaah, gaat helemaal goed komen! Lekker een of 2 per week, dan blijft het leuk lijkt me.

Die Marie Claire, wat een leuke dingen!!

Anoniem zei

Nee, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Friezing en theezakjespapier? Voor mij een raadsel.
Leuk die Marie Claire! Ik vind de tassen erg leuk, de eerste (lijkt gehaakt) vind ik helemaal schattig!

Dan krijg je echt zin in het voorjaar, niet?

Fijne zondag.

Groetjes Thea ♥

Astridbears zei

Hi Hennie,
prachtig!!! I love the bag, is this wonderful!!
I´m not in Ladbergen, I have only two fairs this spring. Hope we meet us on a other fair, if not in the blogland my dear!
have a great march with lot´s of sunshine
Astrid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails