maandag 9 juli 2012

Een nieuwe Jeans-Tas

Vorige week deze jeans-tas helemaal zo gemaakt dat ik er erg blij mee ben! Een vrolijk stofje voor de binnenkant, wel verstevigd met vliezeline. Een rits erin, en met binnen-vakje, en natuurlijk met labeltje!


De tas is gisteren meteen maar in gebruik genomen. Naar Noordwijk geweest, en Katwijk , voor de musical Soldaat van Oranje.




Er mochten binnen geen foto's gemaakt worden, maar het was erg indrukwekkend allemaal.
Er werd prachtig gespeeld en gezongen, en dat terwijl wij maar rond bleven draaien zodat we alle verschillende decoren te zien kregen. Prachtig!





Natuurlijk zijn we ook even naar het strand geweest, want dat hebben we hier in de achterhoek niet!
Wel wat regen gehad, maar later op de dag werd het ook nog weer mooi weer.



                                        En natuurlijk wilde ik ook even de zee in!

 (en schelpen verzamelen, en een kasteel maken van dit heerlijk zand, ijs eten, heerlijk genieten van de  zon op mijn strandlaken, maar daar was de dag te kort voor, ha, ha )!

                                                                  Fijne week!!


                                                                  Groetjes, Hennie



6 opmerkingen:

sylvia zei

Leuk lijkt me dat, als je uit de Achterhoek komt en lekker even naar zee gaat!
Wij wonen er om de hoek, he, en komen er..........zelden!!
Ik vind je broek-tas zo gaaf!!
Hoe krijg je die bonte voering er nu in?? Heb al zitten studeren, maar kan het niet zien....:(
groetjes, sylvia

Christine zei

Hey Hennie,
Wauwwww ik wil ook zo een vrolijke tas gaan maken.
Wat is de binnenvoering prachtig bij de jeans stof.
Heel gaaf hoor en vooral stoer.
Ik vraag me wel af hoe je die onderkant nu genaaid hebt.
Je knipt de pijpen eraf en de binnennaad open denk ik.
En dan alles gewoon dichtnaaien?
Tja denk je nu, ben je gek ofzo, ik verklap het geheim van de tas niet!!!
Gelijk geef ik je dan hoor, ik vogel het wel uit.
In ieders geval is je tassie geslaagd.
Leuk verslagje hoor en uitwaaien aan het strand, heerlijk!!!
Liefs Chrissie

Christine zei

Jahaaa dat is leuk, een tutorial van die super leuke tas van je.
Maar dat is een hoop werk natuurlijk en ik kan er zelf ook wel aan uit denk ik als ik er gewoon eens aan ga beginnen.
Ik heb vast nog wel ergens een oude spijkerbroek die tas wil worden.
Nu eerst nog even met een muis en nog een muis en een beer bezig en dan heb ik net een mooi quilt boek gekocht om mijn gekregen Amerika stofjes in te verwerken.
Waar haal ik de tijd vandaan, maar eens komt die tas er , dat staat vast!!!
Bedankt voor je leuke berichtje op mijn weblog, vind het altijd zo leuk om ze te lezen, maar dat geld voor alle blog sussies natuurlijk.
Liefs Chrissie

Cattinka zei

What a nice Jeans bag! I like the fabric you used for the lining a lot, it is so bright and happy.
KATRIN W.

Elizabeth zei

heerlijk een dagje uit, en wat voor dagje.. de tas is prachtig. ik ben vooral weg van de voering.

greet's foto's zei

leuke tas hoor,en wat lekker zo'n dagje uit he,wil ik ook nog wel eens,naar de zee dan die mis ik wel hoor,ging veel met mijn man lopen langs het strand , uitwaaien.

groetjes greet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails