zondag 23 september 2012

Hier wordt gewerkt....

 
Hier wordt gewerkt aan verschillende projecten, Juul en Sjuul worden gemaakt.....
 

 
Zes verschillende blokken gemaakt, voor Craftsy Block of the month.













Allemaal verschillende blokken en verschillende technieken, erg leuk om eens te doen!

Alle foto's zijn niet helemaal duidelijk geworden, zie ik nu,


En ik had ze ook wel even mogen strijken, voordat ze op de foto gingen......
 
 
Aan het eind van dit jaar gaat dit dus een quilt worden, ik ben benieuwd hoe het gaat worden met al die verschillende blokken. Zou het wel één geheel worden?

 
 
Deze diertjes zijn door mijn zus gemaakt, wat kan ze dat prachtig, hé!
 
Mijn zus en zwager zijn 2 oktober 25 jaar getrouwd, en dat vergt ook nog wel wat voorbereiding, zelfs voor ons!
Ik ben kleren aan het maken voor mezelf, voor het feest..... Zelf getekend (op les en niet te ingewikkeld) dus ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Het is altijd een verrassing of het zal staan, omdat je dat van te voren niet kunt passen
Wordt vervolgd..... en als het leuk wordt met foto's!!
 
Fijne week!!
 
Groetjes, Hennie
 




3 opmerkingen:

Gonny zei

Wauw, wat ben je ijverig geweest.
Ziet er goed uit allemaal.

Groetjes, Gonny

Marian zei

OOh ik ben benieuwd naar je eigen getekende kleding straks..
Ja, dat is een nadeel, dat je vooraf niet kan passen om te kijken hoe het staat..
Enne..nee, je hebt niks gemist, we zijn dit jaar niet op vakantie geweest..ach, we hoeven niet zo nodig elk jaar, er was een tijd dat we nooit gingen, nu zo om de 2- 3 jaar, we hoeven niet op vakantie voor de rust, wij hebben net meer werk als we op vakantie gaan, vooraf en nadien...en we wonen in het buitengebied, da's al vakantie op zich..qua natuur dan toch. niet qua rust en 'niks doen':)

Elizabeth zei

wat heb je weer een leuke dingen op je blog staan.. echt gaaf hoor.
Die raggedy ann enz. zijn echt heel schattig.
En die diertjes (ik zie het niet zitten om zulke dingen te haken. super)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails