maandag 1 oktober 2012

Juul en Sjuul

 
 
Juul en Sjuul zijn klaar!! Ze zijn best grappig geworden. Ik had de hele tijd nog jute in mijn atelier liggen en dacht hier wil ik nog eens wat mee doen. Dit is het dus geworden, alleen .... de jute is nog niet op.....
 
 

 
Ze zitten hier gezellig bij elkaar bij ons in de tuin!
 

 

 
Gisteren was het heerlijk weer en hier dan ook echt van genoten....


 
De paddenstoelen waren ook al weer aanwezig, er stonden er nogal wat langs de waterkant.

 
 
En hier met z'n twee!
 
 
 Vanavond ga ik weer verder met de kleding voor de bruiloft van m'n zus. Het is nog steeds niet af....
 
 
 
Fijne week!!!
 
 
Groetjes, Hennie
 
 
 
 


1 opmerking:

Christine zei

Wat een leukerds zijn die jute poppen geworden.
Heb je ze zelf ontworpen Hennie?
Je zou van de overige jute een tas kunnen maken of een beer voor Juul en een minipop voor Sjuul.
Wat een pracht exemplaren van paddenstoelen, ze staan daar volgens mij wel op een veilig plek om niet vertrapt te worden, al heb je altijd van die misselijke lui die het niet kunnen laten.
Veel succes met de kleding voor de bruiloft.
Liefs Chrissie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails