zondag 9 december 2012

Een Give-Away gewonnen!!!


Bij Marianne  Freubelmiep, heb ik een Give-away gewonnen!!! Een prachtig geborduurd kussentje dat ook nog eens heerlijk ruikt!! Op de achterkant heeft ze mijn initialen geborduurd, mooi!

Ik ben er Super blij mee!!!
 
 
 
 
Gisteren was het zulk heerlijk weer, dat was genieten!

 

 
De Kerstboom in de sneeuw


 
En nu weer verder aan het knutselen voor volgende week zondag, voor de Kerstmarkt bij ons in het dorp. Ben erg benieuwd of het leuk gaat worden. Ik ga wel duimen voor een beetje beter weer dan vandaag! Want het is wel buiten!!
 
 
Fijne week!!
 
Groetjes, Hennie
 
 
 

5 opmerkingen:

Gonny zei

Gefeliciteerd met je gewonnen give away.
En wat een prachtige foto's.

Groetjes en een fijne zondag verder.

Christine zei

Hartelijk gefeliciteerd Hennie, wat een toffe prijs.
Daar ben je zeker blij mee, omdat hij speciaal met jou initialen is geborduurd.
Ik vind het zo leuk voor je.
Wat een mooie foto's van de sneeuw en Tristan zijn boom is gevuld zie ik, hemels leuk.
Geniet van je fröbel; en knutselweek, het wordt vast een goed gevulde kraam.
Liefs Chrissie

Marian zei

Dank je voor je compliment over mijn foto's...
Ik vind die kerstboom die je jongen(s) gemaakt hebben, echt super geweldig...moet ik onthouden!!
En gefeliciteerd met je give away...dat is echt een heel mooi kussentje, echt mijn smaak ook, helemaal wit..

Moos zei

Die kerstboom .... wat een geweldige boom is dat meis! Ik ben er helemaal weg van :-)

Marianne zei

Fijn Hennie dat je het kussentje mooi vind, het is je gegund.
Mooi foto's van de sneeuw en een heel mooie en aparte kerstboom.
lieve groetjes, Marianne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails