zondag 16 maart 2014

PTT-postzakken Tas!




Mijn PTT-postzakken tas is af!!
Met bloem!
En natuurlijk een rits, ennnnnn

Een binnenvakje, met natuurlijk, ha, ha, een rits!!
Mijn zus zegt elke keer....jij maakt er natuurlijk een rits in!
En dat klopt, ze kent me natuurlijk al langer dan vandaag.....
Het is gewoon handig, als je, je sleutels en mobiel niet wil verliezen.....



De fietstocht afgelopen week naar de cursus was Geweldig! Heerlijk weer was het!
En even onderweg een paar foto's gemaakt.






 Twee portemonnees opgepimpt met een bloem en een PTT-postzakken hartje. Dit is voor de voorbereiding voor de markt eind mei! Dit lijkt me weer erg leuk om te doen!!!


Vanaf woensdag zet ik mijn Miss Rabbit Tutorial op m'n blog!
Vandaar dat er nog een Konijn geboren is bij mij......Maar nu in het blauw/groen.....hier heel veel foto's van gemaakt en uitleg er bij gegeven.(En nu maar afwachten of er reactie's op komen!!)

En natuurlijk Het Patroon, die wilde ik graag in een Document en dan zo, dat jullie hem kunnen uitprinten.
Pffff, aangezien ik het meeste zelf moet uitvinden met de computer....mijn jongens vinden ook dit totaal niet interessant natuurlijk! Behalve als het klaar is.....
Maar volgen mij gaat het lukken......
Ik heb goede hoop.....
Echt....
Ja???
Ja!




Fijne week!!!

En tot woensdag!!!

Groetjes, Hennie





3 opmerkingen:

Corina zei

Mooi geworden je tas, en ja een rits erin is natuurlijk erg handig.
Vind ook je portemonnees erg mooi geworden, heb je die ook zelf gemaakt?.

Ja het was de afgelopen week mooi weer om foto's te maken.

Jij ook een hele fijne week.

Corina

Cattinka zei

I like your post office bag, that is good fabric for a bag, sturdy and pretty.
KATRIN W.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi, je tas, en ja, zo'n zakje met rits is heel makkelijk en veilig. Alweer zo'n schattig konijn, ik kijk uit naar woensdag, en dan maar hopen dat het me lukt hem te maken voor Pasen. En het jou lukt hem op internet te krijgen!
Groetjes, Cisca

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails