woensdag 19 maart 2014

Tutorial Miss Rabbit deel 1



En ja, hoor, naar toch wel heel wat voorbereiding.....
Eindelijk.................
De uitleg van Miss Rabbit!!!


Dit is het begin van de werkbeschrijving van Miss Rabbit.
Het was ontzettend leuk om haar te maken, en ik wil graag vertellen hoe ik dit gedaan heb, zodat diegene die dat leuk vind, dit ook kan gaan doen!

Allereerst ben je van alles nodig:

Natuurlijk het Patroon van Miss Rabbit.

Als je belangstelling hebt voor het patroon van Miss Rabbit, 


Maar je kunt ook heel goed van een ander bv:Tilda konijn patroon gebruiken, al moet je dan wel zelf bedenken hoeveel stof je nodig zult hebben.



* een gekleurd lapje katoen (voor het hartje) van 2x  8x8 cm.
*Een gekleurd lapje (voor de oren) 2x 11x28 cm
*Ongebleekt katoen (voor de oren) 2x 11x28 cm
*Gekleurd katoen  (voor de buik) 32x27 cm
*Ongebleekt katoen 65x82cm (Voor het hoofd, armen, benen)
* ijzerdraadjes, 2 stuks van 20 cm.
*Knopen 6 stuks.
*garen om dit alles in elkaar te stikken.
*Zwart garen, voor de ogen en de snorharen.
* Naaimachine, of je kan alles natuurlijk ook met de hand maken.
En natuurlijk het belangrijkste van allemaal, 
Een beetje tijd om dit grappige konijn te maken!





Het patroon hebben we ondertussen uitgeknipt, en dan krijg je dit;


Hier zien we alle delen van het konijn.


Die leggen we op de stof.


En knippen we uit. met één cm naad.
En dit was dag 1 van de tutorial. 
Morgen ga ik verder met uitleggen!!


Groetjes, Hennie








2 opmerkingen:

Corina zei

Dat is een mooie duidelijke tutorial.
Ik ga niet meedoen heb te veel dingen die ik nog af moet maken maar ga hem wel downloaden voor mocht ik een keer wat lapjes en tijd over hebben dan kan ik hem zo maken.

Dank je wel voor de tutorial en de tijd die je er in hebt gestopt.

Corina

Christine zei

Perfect uitgelegd tot nu toe Hennie.
Je hebt er zelf veel plezier in om deze tutorial te maken volgens mij.
Hartstikke leuk konijn en ik ben er zeker van dat er veel geboren gaan worden ala Hennie.
Knuffels Chrissie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails