maandag 16 februari 2015

De Rugzak, het 'extra' tasje....voor onverwachte aankopen!!


Gisteren zijn we naar de handwerkbeurs geweest, was erg gezellig.
Redelijk druk, maar je kon wel overal mooi kijken.


Omdat ik af en toe last heb van m'n schouder, vind ik het soms wel handig om een rugzak te dragen.
En voor de handwerkbeurs heb ik dan ook een speciale ontworpen:


Met een borduursel in frisse kleuren en opgerold in 
een klein tasje is het erg handig om mee te nemen als 'extra ' tasje.


Zo zag het 'tasje 'er eerst uit:


De bovenkant eraf geknipt, er onderaan weer wat aan gezet, 
een beetje knipt en gestikt dus met stof.
Met als resultaat een rugzakje.




Had de tas eigenlijk voor de beurs niet hoeven te maken, 
want ik heb nog wel een paar dingetjes meegebracht, 
maar daar was ik geen extra tas voor nodig.


Een heel mooi boek, de quilt &zo, een vierkante liniaal en nog een stofje, de rest zijn folders maar ook altijd leuk om even te kijken!


Fijne week!

Groetjes, Hennie







4 opmerkingen:

Marian zei

Leuk...en zulke tasjes zijn altijd handig...ik heb er ook altijd bij me, en worden best vaak 'ingezet'...

hildascrapcorner.blogspot.nl zei

Mooie tas, handig met een extra tasje!
Groetjes Hilda

Jqolanda zei

Ook naar Zwolle naar de handwerkbeurs geweest. Dat tasje van de vliseline was leuk he, ik heb het foldertje ook meegenomen.

Corina zei

altijd handig om bij je te hebben, erg mooi zo met je borduur erop.

Corina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails