zondag 24 februari 2013

De Jeans Tas Tutorial, deel 7 !!

De Jeans Tas is bijna, bijna af!!!
Alleen nog een sleutelhanger, en de tas is klaar om mee op pad te gaan!


 De sleutelhanger is leuk, supersnel, en makkelijk  om te maken!
Je neemt gewoon vier lintjes tussen de 21 en 26 cm lang. Je kunt van de restjes van de broek gebruiken, en van de voering lintjes knippen of een bandje maken. Ik vind het wel leuk om een paar afwijkende bandjes te kiezen, dat maakt het wat speelser.
Door het oog van de sleutelhanger, doorstikken en Klaar!!!

Mag ik je feliciteren met je zelfgemaakte, super originele, dit heeft Echt Niemand
JEANS TAS!!!



Ik vond het Super- Geweldig om deze tas te maken.
En best spannend om er een een tutorial van te maken,
maar het was ontzettend leuk om te doen!



Nu Neem ik eerst een week Vakantie!!!!
Nee, dit is een grapje...
Hier vond ik ook nog iets om aan de tas te hangen:
                                                     oldfarmhousegathering-tutorial-Heart
Als je nog niet genoeg tutorials heb gezien deze week!!!


Deze foto vond ik ook nog op het web, deze week:

Grappig!!!


Iedereen een hele Fijne Week gewenst!!!
Bedankt voor het kijken, en lezen en voor de leuke reacties!! Super!!!

En nu op naar.....het volgende Project????

Groetjes, Hennie

 


2 opmerkingen:

Corina zei

Ik ben heel erg blij met je tutorial hij is heel duidelijk en ben inmiddels begonnen met de tas. Ik ben zoveel afgevallen dat ik broeken genoeg heb dus denk dat er wel een paar gaan komen. Veel plezier met de lappen die ik voorbij zag komen ben benieuwd wat het allemaal gaat worden. Nog een fijne zondag.

Corina

Annemarie zei

Wat ontzettend leuk! Dank je wel voor de tutorial! Wie weet ga ik er ook aan beginnen. Ik heb nog wel wat oude (klus) spijkerbroeken liggen. Groetjes, Annemarie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails