donderdag 21 februari 2013

Jeans-Tas deel 4


Vandaag gaan we weer een stukje verder!!!
We gaan de onderkant van de broek dichtmaken. We maken de bodem in de tas. Het gemakkelijkste is dit weer met de 4 draads lock. Maar het kan natuurlijk ook gewoon met de stiksteek en afwerken met de zig-zag.

In de ondernaad maak je een 'hoekje' zodat je tas meer 'body' krijgt.

Al;s je dit aan beide zijden doet en je de tas daarna omdraait, zul je zien dat je broek al een beetje op een tas gaat lijken!




Je maakt ook een hoekje in je binnentas, de voering. Dus dan ziet het er zo uit:


Dan stop je de binnen-tas en de buiten-tas.

De bovenkant van de binnentas sla je naar buiten. En stop je weer naar binnen zover, zoals je zelf wilt. Ik vind het leuk als er 1-, 1,5 cm van de binnentas bovenuit piept.
                                                                En Kijk eens!!!
Hier wordt je toch blij van als je dit ziet!!!
Een leuke tas in wording!!!

I hope I seeYou Tomorrow!!!!
And I haven't time for this:
No house cleaning this week.......

It's Freubeltime!!!

Bye, Bye,

Hennie

2 opmerkingen:

Corina zei

Ik heb de broek uit de kast gehaald dus kan ook aan de gang, vind het erg leuk. Moet alleen nog ff voering stof halen. Het is wel heel mooi duidelijk zo met de foto's dank je wel nogmaals daarvoor.

Corina

Anoniem zei

Ik ga zo meteen mijn dochter bellen,of ze een oude broek voor me heeft.Kan ik die vanavond meenemen!

Ik vind het een keigoed idee van je om dit te doen!! Heel duidelijk allemaal!!

Fijne dag.


Liefs Thea ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails