zondag 22 september 2013

De Fair!!



Onze kraam vorige week, bij de Koele Fair in Markelo!!
Deze keer stond ik samen met Gina, en het was super-gezellig!!
Het is werkelijk een pracht locatie. En het weer werkte ook mee, het was met heel veel bezoekers dan ook een groot succes. Kijk eens op www.kosterskoele.nl daar staan alle foto's!


Gina verkoopt allerlei sieraden en maakt de prachtigste dingen van deco-patch!!


En als je dan zo op een beurs staat kom je veel leuke en enthousiaste mensen tegen.
Ook heel veel creatieve mensen, dit vond ik zo leuk om te zien:


 Een ring gemaakt van knopen en een fietsband, leuk hé!
Dit ga ik ook nog een keer uitproberen!


En dit potje heb ik gekocht, voor het herfst-bakje.


Gehaakte eikels met blaadjes van vilt, ik vind het erg leuk en het staat nu bij ons op tafel!
Dit heb je mooi gemaakt, Jannie!!




Vandaag een heerlijke wandeltocht gemaakt bij ons langs de beek, en ja hoor.
De paddenstoelen schieten werkelijk uit de grond!

Maar er zijn ook nog vlinders en bloemen!



Fijne week!!!


Groetjes, Hennie

5 opmerkingen:

Gonny zei

Gezellig daar.
En die ring is heel apart.
Weer eens wat anders dan anders, maar wel mooi.

Groetjes, Gonny

Linda zei

Leuk dat je genoten hebt van de fair en idd. grappig zeg die ring!!

Crea-roosje zei

Je had het weer zeker mee op de markt!
Het zag er erg gezellig uit zeg!
groetjes Esther

Dini Vruwink zei

Hoi Henny,

Het was super. We vonden het erg leuk dat jullie er samen waren. Hopelijk staan jullie volgend jaar weer op onze koelefair.
Groetjes Dini

Unknown zei

ziet er gezellig uit!
misschien dat ik volgend jaar daar ook naar toe gaat.
wil je tegen de tijd van opgave mij dat even doorgeven?
zodat ik mij daar ook aan kan melden.

groet,Gerrie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails