zaterdag 14 september 2013

Een nieuwe Jeans-tas, de kringloop en een fietstocht!

Dit is mijn nieuwe Jeans-tas!  Gemaakt voor de fair van morgen. En hieronder zie er nog één, deze is met rits.




Deze PTT-mobiel hoesjes heb ik nog gemaakt. En Teddy???
Die is helaas nog niet af..... wordt vervolg!


Woensdagmorgen ben ik weer naar de cursus (costumière) gefietst. Altijd een redelijke fietstocht van 12,5 km heen en 12,5 km terug.
Maar heerlijk door de landerijen gefietst en dan kom je van alles tegen!


En zo kwam ik ook nog heel toevallig???? langs de kringloop en ja, toch maar heel even kijken....
En deze keer had ik super-geluk een hele stapel oude Ariadnes, leuk!!
Daar werd ik wel even blij van!!!


En nu nog....


Fijne week!!!


Groetjes, Hennie



De etui heb ik gemaakt voor een liefhebber van trekkers.....







6 opmerkingen:

Gonny zei

Leuk allemaal.
Mooie foto's van de landerijen.
Heerlijk hè zo buiten.

Succes met de fair.

Groetjes, Gonny

Corina zei

Ik zie weer mooie creaties en foto's voorbij komen.
Ben wel een beetje nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan die jeanstas met een rits. De mijne ligt tussen een aantal dingen die ik nog moet doen. Ben begonnen met de berg weg te werken dus wie weet.
Mooie hoor de route die je fietst.
Veel succes met de fair.

Corina

Cattinka zei

You are like me, you always come back to recycling jeans. I like your new bag a lot!
KATRIN W.

Herma zei

Hoi Hennie,
Wat een super mooie blog heb jij. Krijg helemaal zin om ook weer de naaimachine uit het stof te halen en weer wat te ondernemen. Vooral een patchwork-kleed lijkt mij eens leuk om te maken. Het zit echt in de familie dat crea-bea....hahaha.
Groetjes vanuit de andere kant van Markelo.
Herma

Linda zei

Oooo wat een heerlijke vangst die oude Ariadne's, daar zou ik ook helemaal gelukkig van worden!

Geckoboxes zei

Hoe was de fair! Jouw spulletjes zijn in ieder geval leuk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails